Thursday, November 3, 2011

Empires Allies 150 Nükleer Verecem. Erkek Sözü !!!





Merhaba Arkadaşlar


Siteleri geziyorum ve hala görüyorum ki Sınırsız Nükleeri biz getirdik diyorlar :) Sadece gülüyorum. Bunlar bişeyden anlamıyor gelsinler yazdığımız yazıları okusunlar. Bir sitede gördüm 500 arkadaş arıyor gönüllü 100 nükleer dağıtmak için bu ne böyle ya gönüllü olurmu adamlar buna :)


Bende size buradan ERRKEK SÖZÜ Veriyorum Hatırlatın Bana Facebook Sayfamızı beğenen sayısı 1000 olsun o gün 150 YÜZ ELLİ TANE Nükleer Dağıtacam yani 750 Komşu Sorgusuz Sualsiz, Kimseden ID İstemeden :) Tamam Mı Yanlış Anlamayın Bu İsteğimi Onlar Gövde Gösterisi Yapıyor Ben Neden Yapmayayım.


Bende İddaa Ediyorum İşte Takip Eden Sayısı 1000 Olacak ve O Gün 150 Nükleeri Dağıtacağım.


Faceebook Sayfa Adresimiz :

Facebook Nükleer Sayfası
Türkiye'de ve Dünyada En Fazla Nükleeri Ben Dağıtacam ve Bu Nükleeri Verecem. Ayrıca Sınırsız Nükleer Programınıda Yazdım Yakında Onuda Verecem




Şimdiden Kaç Gün İçinde 1000 Olacağız Onu Merak Ediyorum


İyi Oyunlar Herkeze

No comments:

Post a Comment

Facebook Yorum Sayfası