Tuesday, November 1, 2011

Sınırsız Nükleer Nedemektir ? (Dikkatli Okuyun)

Merhaba Arkadaşlar

Bu makalemde sizlere SINIRSIZ NÜKLEER konusundan bahsedeceğim

Bazı sitelere baktım milleti kandırıyorlar sınırsız nükleeri biz getirdik ilk bizde felan diye KÜLLİYEN YALAN



O Sitelere Sorun Size Mantığını Anlatsınlar Programcılığı Bırakırım Bu Kadar Ciddiyim.

Açıklayabilselerdi Millete ID'lerinizi paylaşın büyük projeler yapıyoruz demezlerdi. Bizim platform gibi gövde gösterisi yaparlardı. Silkelensek anında 2000 kullanıcı eklerim oraya yani 400 nükleer :) Yalan değil Bu Ama Yapmam Gerek Yok. Yavaş Yavaş Sağlam Adımlarla Devam Edelim Biz...

Sınırsız Nükleer yoktur peki neden ?

Nükleer kazanmak için bazı Empires Allies Kullanıcılarını tespit etmeniz gerekecektir. Bunlarda belli başlı bazı algoritmalar ile üretilmektedir ve herkezin bir ID değeri vardır ve tektir bu TC kimlik numarası gibi düşünün

işte bu  ID Değerleri sayesinde Komşuluk daveti gönderirsiniz. Eğer Ki size cevap gelirse komşu olursunuz. Gelmez ise ve hala siz o kişiye teklif göndermeye devam ederseniz kara listeye alınırsınız.

İlk Eklemeye başladığınızda "Artık Bu Kişi İle Komşusunuz" Uyarısını alırsınız ve tekrar bir daha Tıklattığınızda

"Zaten Bu Kişi İle Komşusunuz" yazısını alamıyorsanız. O Hesabın Üstüne bir yudum su için çünkü yeni komşular listenize eklenmeyecektir

Eğer ki yine "Artık Bu Kişi İle Komşusunuz"bu uyarıyı alıyorsanız yüzlerce binlerce nükleer yapabilirsiniz. Ama her bu uyarıyı almanız karşılığında o kullanıcıyada teklif gider felan kişi komşuluk istiyor diye düşünün bir kişiye 1000 defa tıkladığınızı o adama 1000 defa istek gidecektir ve bu cevaplar yığıla yığıla sizi iptal eetirecektir (Canlı Tanığıyım Tüm Komşularımı Sildiler) (Bu Kullanıcılardan Şimdiden Özür Diliyorum Ama 49 Point Veremem Bir Nükleere ve Bildiğimide Saklayamam)

Evet Şimdi size sevindirici haber bunları kabul ediyorsanız yani milleti rahatsız etmeyi ve yüzlerce nükleer almayı istiyorsanız ilk önce beni ekleyin veyada ID değerinizi verin ben size sınırsız nükleeri vereceğim

Bu bir tehdit değil "O Sınırsız Nükleer Var" Diyen ve "Neden Yapmıyorsun" diyen herkezin hesabını denek olarak kullanacam

Bu gün itibari ile günlük 3.000 kullanıcı giriş çıkış yapıyor bu bloğa ve o kişilerin üzerinden millete Sınırsız Nükleer Dağıtacağım Bundan emin olabilirisiniz

Şimdi Tekrar Soruyorum Sınırsız Nükleer İsteyen Arkadaşlar Varmı Yok Desenizde Önemli Değil 10 Kişi Felan Tespit ettim onlar için iyi süprizlerim var bakalım günlük 3000 komşuluk davetine cevap verebilecekler mi :) Bu Arkadaşlar benimle İnatlaşan ve Faceebookta yorum yazamayan arkadaşlar çünkü engelledim milletin akıllarımı karıştırıyorlar...



Bu makaleyi o sınırsız nükleer var diyen sitelerlede paylaşmanızı istiyorum onlarda bilsin!!!



Mantık Şudur Sizin Komşularınız Sitenizin Kaynağında Yer Alır ve Sizin listeniz yasaklı olduğu için İçerisinde bir sorgulama yapılır eğer ki sizde o kullanıcı kayıtlı değil ise o kişiyi ekler eğer var ise size uyarı verir zaten komşusunuz diye

Hesabı iptal olan ve komşu ekleyemeyen arkadaşlar için bu program çok güzel olacak ve bende gülerek izleyeceğim bu aktivasyonu

kendi domainim üzerinden yayınlayacağım kullanıcıları ve ben hariç kimse müdahale edemeyecek ve daha sonrada daha güvenli olması konuunda daha farklı işlemler yapacağım (İstek Gelirse Kapatırım Siteyi)

Gerçekten Bu Duruma Çok Moralim Buzuldu !!!

Elimde Binlerce Farklı Kullanıcı Olduğunuda Tekrar Söyleyebilirim Ve Bunları Bir Algoritma İle Üretmekteyiz Ben Sizden Diğğer Siteler Gibi Kullanıcı ID'nizi paylaşmanızıda istemiyorum gerekirse  bulunur zaten

Şimdiden İyi Oyunlar Mutlaka Bu Makaleyi Paylaşın

Saygılarımla Empires Allies Nuclear Platform

No comments:

Post a Comment

Facebook Yorum Sayfası