Sunday, November 27, 2011

Empires Allies Komşu Silme Hakkında !!!

Merhaba Arkadaşlar

Uzun zamandır sayfaya bakAmıyorum sayımız çoğalmış ama malesef paylaşım yapamıyorum
çünkü Empires Allies Komşu ekleme karşılığında birşey vermiyor.
Bazı siteler "Komşu Silme" diye konular açılmış :)
Olmayan komşuyu nasıl siliyorlar hayret ediyorum :)

Bir programcı gözü ile konuyu anlatayım size;

Eğer ki eklemiş olduğunuz bir komşu için

"Artık XXXX adlı kişiyle komşusun" diye bir mesaj veriyor değil mi ? EVET
Aynı linke Tıkladığında Ne Diyor?
Yine Aynı Şekilde "Artık XXXX adlı kişiyle komşusun" diyor. Bu demektir ki; zaten XXXX senin komşun değil bundan dolayı bu adamı silemezsin
Silebileceğiniz Arkadaşlar İçin Şu İbare Yer Almalıdır
"Bu kişiyle zaten komşusun" diye bir uyarı vermesi lazım bu uyarının anlamı bu kişi sizin listenizde vardır ve bunu kaldırabilirsiniz anlamındadır
Listende bulunan kişileri kaldırmak için delete linki kullanmaya gerek yok zaten :) Çok güldüm bu olaya

Eğer "Bu kişiyle zaten komşusun" diye bir uyarı alıyor iseniz girin "Komşularım" Kısmına ve komşuları kaldırın yani "Komşuluktan Çıkar" buttonuna tıklatın
ne gerek var karmaşık işlere ama derseniz ki sen bize tüm komşuların linkini ver vereyim problem değil.
1260 tane komşu vermişim hepsinin linkini vereyim elimemi yapışır ama uğraşmayın bu işlerle yani bir şey silinebilmesi için onun gerçekten var olması gerekir :)

Olan bir komşuyu silip gösteri yapıyorlar birde olmayan bir kullanıcıyı sildiklerini ispatlasınlar ve mantıklı bir açıklama yapsınlarda görelim!!!

Programlama mantığı ile Empires Allies size 200 komşu hakkı vermiştir ve biz fazla ekleme işlemi yaptığımızdan dolayı bizim isteklerimiz spama düşmektedir ve bizi
kara listeye alır.
Aşağıdaki resimler sanırım herşeyi anlatıyor. Sizi kandırmalarına izin vermeyin!!!


Yukarıda ki resim herşeyi anlatıyor fazla konuşmaya gerek yok bence
en altında bulunan linke dikkat edin komşu rilmek için gelen linktir ve Empires Allies kendi gösterir bu linki yani olmayan bir işlem değildir bu

Sıra şimdide başka resimde


Evet arkadaşlar bazı açıklamalar yaptım yolu gösterdim ve silme ile ilgili olan konuları size aktardım. İnanıp inanmamak size bağlı. Tekrar söylüyorum eğer ki komşular sizin listenizde ekli değilse bunları silemezsiniz çünkü değer veripte bu komşuların ID değerlerini hafızada dahi taşımaz. Sadece bizim blog aracılığı ile bile milyona yakın link tıklatılmış. Adamlar salak mı ki herkezin kaydını tutsun. İşte size yok listenizde olmayan hiç bir kimse SİLİNEMEZ kim ne derse yalan söyler programlamaya aykırı bir durumdur..

1 comment:

  1. It doesen't work from number 29 those tactical nuke :(

    ReplyDelete

Facebook Yorum Sayfası